Contact met ons
Afdeling Pensioenservice
Tel:. (020) 426 63 20
Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur
Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnStaplesPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnStaplesPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pensioenservice@pensioenfondsstaples.nl.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnStaplesPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Postadres
Postbus 123, 1180 AC AMSTELVEEN
Hebt u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.
- Bel met ons via (020) 426 63 20 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
- U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@pensioenfondsstaples.nl.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnStaplesPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen. - Of een brief sturen naar Pensioenfonds Staples, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen
Geef aan ons door:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Lees hier hoe wij uw klacht afhandelen
Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.
Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.
Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.